piątek, 29 listopada 2013

Just do it

  Siemka wszystkim ! Dzisiaj w szkole ogólnie wszystko dobrze, trochę tylko zasypiałam na matematyce, ale często mi się to zdarza... Jak wracam do domu, już jest ciemno i nie mogę zrobić ładnych, dokładnych zdjęć :/ I jeszcze ta pogoda.. Dobijają mnie takie dni. W takim czasie mam ochotę cały dzień leżeć pod kołdrą. Też tak macie?
                                                                           ♥♥♥

  Ostatnio postanowiłam wziąć się za siebie i zadbać trochę o swoją sylwetkę. Chociaż rodzina i koleżanki mówią mi, że jestem szczupła ja i tak tak nie twierdzę... No właśnie, bo to znajomi... Oni zawsze powiedzą, że wszystko jest 'OK' nawet jeśli tak nie jest.
Bardzo chciałabym mieć taką figurę jak te dziewczyny na zdjęciach poniżej. To właśnie to zmotywuje mnie do pracy.

Mam zamiar ćwiczyć z Ewą Chodakowską. Będę wybierać różne treningi szukając ich na youtube. Nie będę ćwiczyć  tylko wtedy, gdy mam treningi (poniedziałek, środa i piątek) i w dni, w których po prostu nie będę miała czasu, bo na przykład: będę musiała się uczyć, robić zadanie itp....
Moją mini dietę zaczęłam od wczorajszej dyskoteki andrzejkowej, na której nieźle się wytańczyłam. Ogólnie było bardzo fajnie, bardzo lubię takie imprezy. A Wy? Mam także zamiar nie jeść słodyczy; słodzić herbatę jedną łyżeczką mniej, a później wcale nie dodawać do niej cukru; pić czystą wodę;nie jeść po 18.00; a najważniejsze i też najdziwniejsze kłaść się wcześniej spać. Będę tak robić, ponieważ stwierdziłam, że jak siedzę do późna będę chodzić do kuchni i jeść jakieś słodkości. Tak to o tej porze będę spać i nie myślałabym o jedzeniu.
Miałam także chodzić do szkoły na nogach, jednak jest już za zimno i zanim dojdę, zamarznę na kość.
Zmierzyłam właśnie w centymetrach swoją talię, a z wynikami podzielę się jeśli uda mi się dotrwać do wymarzonej figury. Może macie swoje sposoby na ładną talię ? Znacie jakieś piosenki/cytaty, które mogą motywować do ćwiczeń? Ja już lecę zacząć swój pierwszy trening, papatki ♥


13 komentarzy:

  1. Też mam zamiar ćwiczyć z Ewą! ♥

    nikejla.blogspot.com <-------- nowa notka ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taki zamiar ^^
    A co ty trenujesz? : o
    Follow me ^^
    http://instagram.com/paulus008

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Judo ;)) taka ( przynajmniej wedlug mnie ) najmniej brutalna sztuka walki :)

      Usuń
  3. Tez mowie sobie zeby zaczac cwiczyc, ale mi sie to nie udaje. xd no ale tobie zycze powodzenia :D
    nata-liiaa.blogspot.com
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niby zaczęłam dietę i ćwiczenia, ale się przećwiczyłam i chodzić nie mogę :D
    herbatę piję od zawsze bez cukru, więc parę gramów węglowodanow mniej ;)
    Powodzenia ! :)
    Obserwuję;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ami się nie chce ćwiczyć :<
    Obserwujemy ? (napisz u mnie)
    Mam do Ciebie wielką prośbę.
    Mogłabyś mi poklikać w linki w tych postach?
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/foymall.html
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/persunmall.html
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/voguec.html
    Jeśli bym się na to zdecydowała i poklikała to napisz mi w komentarzu, a na pewno się zrewanżuje komentarzami do Twoich postów ( 5-10 komentarzy) :)
    Bardzo zależy mi na tych współpracach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również ćwiczę i za miesiąc wrzucam zdjęcia efektów - o ile takowe będą ;)

    Widzę, że wzięłaś udział w konkursie - super,ale prosiłabym jeszcze o umieszczenie banerka ;)
    Dziękuję Ci i pozdrawiam Cię serdecznie,

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia!
    Ja też zaczęłabym ćwiczyć, ale jestem zbyt leniwa XD
    Obserwuję Cię :)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak to napisz u mnie .
    Ja już :)

    kina-lina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też postanowiłam, że zacznę ćwiczyć z Ewą Chodakowską
    Mnie zawsze motywują piosenki Little Mix (np.Change Your Live, Wings, Salute,) i piosenka Beyonce - Girls :3

    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://me-my-dreams-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym mieć taki ciało *.* obserwuję i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak jesteś chuda !
    zapraszam do mnie na nowy post i nagłowek zimowy !
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń