czwartek, 14 listopada 2013

Różowa bejsbolówka


Hei wszystkim! Ostatnim razem nie mogę się skoncentrować, ani skupić nawet na najprostszych rzeczach. Gdy ktoś do mnie mówi nie słyszę go, ponieważ jestem zagłębiona w swoich myślach. Często mam spóźnioną reakcję i odpowiadam 'co?' i zanim mi ktoś powtórzy to pytanie to na nie odpowiadam :P. To śmieszne słyszałam, że niektórzy tak mają jak są 'roztrzepani', Wy tez tak macie?
Dziś dzień w szkole bardzo szybko minął, na ostatniej lekcji mieliśmy angielski. Pani w końcu wróciła po tygodni urlopu, ponieważ była chora. Z nią [panią] można bardzo łatwo zagadać się na różne tematy. Zaczęliśmy na potworze z jeziora, później próbowaliśmy pobić mit o tym, że prawa ręka i prawa noga nie może obracać się w dwóch różnych kierunkach.... no i się nie udało :P. Na końcu opowiedziałam prawdziwe i bardzo dziwne zdarzenie, które działo się bardzo blisko mojego domu.
Otóż pewnego dnia wakacji do naszego proboszcza zadzwoniła pewna kobieta i mówiła, że biskup z Włoch chce przyjechać do kościoła, aby zesłać Ducha Świętego na ludzi. Ten biskup był egzorcystą. Nasz ksiądz pomyślał, że to kawał i się rozłączył. Ta pani wciąż dzwoniła, aż nasz ksiądz się zgodził, ale wciąż w to nie wierzył. Okazało się, że to była prawda i na dodatek ten biskup mówił, że Jezus kazał mu przyjechać akurat do TEJ parafii, do TEGO kościoła odprawić Mszę św. Na Mszy chorzy ludzie podchodzili do biskupa, ten kładł im ręce na głowie i zsyłał na nich Ducha Św. ci ludzie upadali i nikt nie mógł ich podnieść, tylko się nad nimi modlili. Mama mojej koleżanki mówiła, że przyszła w połowie tego spotkania i nie wiedziała o co chodzi, więc chciała pomóc osobie, która leżała na podłodze. Inni ludzie powiedzieli jej tylko : ' to tak ma być, zostaw ją'.
Dziwna historia, prawda? Podobno osobom, które upadały nic się nie działo... jedna osoba nawet spadła ze schodów i nawet nie miała żadnego zadrapania, ani siniaka. Normalnie mogłoby to spowodować śmierć, więc to był taki mały cud, o którym prawie nikt nie słyszał.
Słyszeliście kiedyś o takich rzeczach?
Macie tu zdjęcia mojej bluzy, którą mam już od dłuższego czasu i ostatnim razemsobie o niej przypomniałam :P.
 Co o niej myślicie?



11 komentarzy:

  1. bardzo ładna bluza:)

    zapraszam serdecznie----> http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubie osobiście mam dwie.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i bejsbolówka :) . Rzeczywiście,ta historia jest bardzo dziwna.
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) piszę w nietypowej sprawie :) jestem studentką UE w Katowicach i w ramach zaliczenia ćwiczeń z przedmiotu „nauka o państwie i polityce” mam napisać pracę semestralną na temat organizacji pozarządowych i społeczeństwa obywatelskiego. Dlatego zwracam się do Ciebie z ogromną prośbą.. czy mogłabyś wypełnić jedną albo dwie ankiety przygotowane przeze mnie ? dla Ciebie to 5-7 minut a dla mnie to bardzo wyjątkowa sprawa. Z góry dziękuję za pomoc i ankieta oczywiście jest anonimowa :)

    http://www.ebadania.pl/18b426fdaef37da9
    http://www.ebadania.pl/24fd581ed5614005

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznaa :*
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    OBSERWUJESZ = OBSERWUJE
    mojmalyswiat233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post
    obserwuje http://www.victoryblog123.blogspot.com
    obserwacja=obserwacja :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Często tak mam, może i jestem roztrzepana. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham bejsbolowki, a jeszcze bardziej bluzy bez suwaka! :D Ta jest sliczna :3

    klikniesz w banner VOGUEC? Blagam ♥

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :3

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! :)

    superhiperbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń