sobota, 23 listopada 2013

♥ Outfit ♥




Hejka ! W ostatnim tygodniu nie pisałam, ponieważ cały tydzień był zajęty... We czwartek miałam wycieczkę klasową, która była bardzo udana :)). Pojechaliśmy do Rzeszowa, do Galerii Rzeszów, w której mieliśmy zarezerwowane kino. Oglądaliśmy film "Mój biegun" z Maćkiem Musiałem, który mi się baaardzo podobał ;). Później mieliśmy czas wolny. Pochodziłam z dziewczynami po sklepach i w końcu zdecydowałam się na legginsy, z którymi za niedługo zrobię posta.
Dziś byłam na zawodach z judo i myślałam, że nie zdążę napisać tego posta dla Was... Jednak się udało :)
Macie tu mój outfit. Ostatnim razem często ubieram różne sweterki na właśnie tą koszulę, tak jakoś spodobało mi się ;]. Co Wy o nim myślicie ?



                        ♥  koszula - ARIZONE JEAN ♥ sweterek- HOUSE ♥ buty - ALTERO ♥

12 komentarzy:

  1. Hej :) Cieszę się, że wzięłaś udział w konkursie, pozostaje wkleić baner na Twojego bloga ;)

    Pozdrawiam serdecznie i ciepło :)
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz ! :)
    +obserwuje :) Liczę na rewanż :)

    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem świetnie wygląda połączenie tej koszuli ze sweterkiem :)

    wrytmiewarszawskiejcodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit ^^.

    Obserwujemy?
    http://anotherchaptersending.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym obejrzała ten film , niedługo jedziemy do kina z klasą ale nie wiem czy wszyscy by się na ten film zgodzili.. :/
    super sweterek i outfit :)
    zapraszam
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te podwinięte rękawki ! Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My też ostatnio byliśmy na wycieczce :)
    Śliczny outfit ! ♥

    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://mylifemybigworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo fajna ! Podobają mi się szczególnie botki i koszula ;)
    Obserwuje bloga, bo świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli możesz mi pomóc to proszę wejdz na mojego bloga , jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj
    no i czekam na opinie <3
    http://hollyshiit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twój blog, masz cudne włosy i dodajesz fajne stylizacje dlatego nominuję Cię do Liebster Award. Jeśli masz ochotę wziąć udział w zabawie to zapraszam do mnie. Szczegóły znajdziesz tu --> http://blummm.blogspot.com/2013/11/20.html
    Oczywiście nie musisz brać w tym udziału ; )
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu bardzo dziękuję za tą nominację !!! To jest coś wspaniałego, że ktoś mnie zauważył :))) Bardzo mi miło i na pewno wezmę udział ;) Dziękuję wszystkim za miłe komentarze! Dziękuję za to, że jesteście :***

      Usuń