wtorek, 12 listopada 2013

Natural me.

Hejka !!! Otóż napiszę krótko... Normalny dzień, brzydka pogoda, rano wstaję, ubieram się odświętnie, ponieważ dziś miałam występ z chóru z okazji Dnia Niepodległości. Wcześniej byłam u lekarza, bo zalegałam ze szczepionką. Myślałam, że będzie boleć, a tu tylko jedno, malutkie ukłucie i nawet nie zauważyłam kiedy było po wszystkim.
Postanowiłam się dziś zabrać za kontynuację mojego bloga >>>klik<<<, ponieważ miałam coraz mniej czasu, a design bloga, który powierzyłam jednej dziewczynie okazał się źle przedstawiający moją osobę (teraz mój jest dopiero w budowie, sama się za to zabieram, więc trochę roboty będzie, mam nadzieję, że efekt końcowy będzie dobry). Nie miałam siły już tego naprawiać, więc dałam sobie z tym spokój... A u Was jak? Coś ciekawego stało się w tym dniu, wybieracie się gdzieś, czy tak jak u mnie nudny, powtarzający się wtorek? Zdaję sobie sprawę, że nikt może nie odpowiedzieć na te pytania, ale może jednak..
Żebyście mnie mogli lepiej zobaczyć wrzucam parę fotek w stylu natural me, czyli bez makijażu, w delikatnych kolorach i z brakiem dużej ilości ozdób.

bluzka - ?
spodnie- Texas club
buty - Converse



10 komentarzy:

  1. Nudny wtorek. Jedyną super rzeczą było to, że nie mieliśmy jednej lekcji i szybciej do domu! Obserwujemy? :3 Ja już. c: Super blog, czekam na więcej. :)

    U mnie nowa notka: http://be-better-today.blogspot.com/2013/11/kompleksy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty masz śliczne włosy <3
    Zapraszam:
    natka-natek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, wpadnę tutaj jeszcze :) czekam na inne posty :D
    masz jakiś pomysł na tag? -> http://bejbeli.blogspot.com/2013/11/co-robic.html
    napisz w komentarzu :) + obserwujemy? zaobserwuj, a ja w 100% się odwdzięczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i cieszę się, że masz ochotę tu nie raz wpaść ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny blog:).Piękne zdjęcia,i jakie masz śliczne włosy <3
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile bym dała za takie loki
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ;) Te fale są u mnie takie po 2 dniu włosów kręconych na warkoczach ;)

      Usuń
  6. Spoko fotki ok jesteś czymaj sie pa max

    OdpowiedzUsuń
  7. 50 yrs old Sales Associate Perry Cater, hailing from Lacombe enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Hooping. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Legacy. strona

    OdpowiedzUsuń